Post by joibotsivisi on Mar 16, 2022 20:09:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : matlagingsspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : matlagingsspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode for mer ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : matlagingsspill 2022 version ▞▞▞
du trenger for mange edelstener for å oppgradere, du får ikke nok gratis
Dette spillet er så kult. Men for mye annonser jeg liker annonsene. Jeg liker ikke når de har 1 perle for hvert nivå og forventet å oppgradere noe av 30 perler
Viser alltid annonser. Kan ikke engang spille fredelig. I tillegg bruker tidlig spill allerede diamanter for å oppgradere. Diamanter er null. Det er som mmmm
Veldig vanedannende og interessant. Men å låse opp restauranter med ekte penger for å kjøpe edelstener viser hvor egoistiske utviklerne er. Jeg måtte installere og spille alle nivåer på det første kjøkkenet, men kunne ikke åpne andre restauranter Veldig veldig dårlig!!
Jeg liker spillet, men diamanter burde være lettere å få tak i.
Moro så langt skulle bare ønske vi kunne få edelstenene som trengs for å oppgradere
Dette er et ganske bra spill, men du må ha edelstener for å oppgradere, og med mindre du ser mange annonser for å få edelstener for å oppgradere stekepannen din, må du alltid jobbe med en, dette er omtrent det eneste som skremmer meg.
Jeg liker ikke det faktum at jeg har spilt spillet i 5 minutter og nå blir jeg tvunget til å gi en vurdering! Jeg kunne ikke engang fortsette å spille spillet fordi vurderingsskjemaet ikke ville gå av. Kanskje hvis jeg kunne ha spilt i noen dager og hatt valget, ville jeg gitt 5 stjerner.
Memasak Fest:permainan memasak Arkade ycf
Cooking Fest:laro sa pagluluto Arcade bvdj
Gi spillerne muligheten til å ikke rangere eller gi forslag, og prøv deretter på nytt senere
Cooking Fest: giochi di cucina Arcade ickr
Svært dårlig kvalitet på spillet vi trenger stjerner, men spillet gir bare noen nivåer. Dessuten er konseptet lite vanskelig å få stjerner fordi bare 10 ganger i løpet av 24 timer har vi lov til å se reklame, så vi kan ikke samle stjerner
Dette spillet er virkelig satt ut for å ta pengene dine! 5. nivå må du kjøpe Gems for å oppgradere hambugerpannen og mye mer! Ikke kast bort tiden din! Det er mange spill som gir deg en sjanse til å nyte spillet deres, så velg å.kjøpe spill gratis!. du kan slå nivåer, men til slutt vil du ikke komme deg videre på grunn av 1 feilbrenner som koster 3 edelstener! Jeg bruker ikke penger på et spill med mindre jeg vet at skaperne har kundenes beste interesse! Dette er ikke tilfelle, og jeg kommer til å slette.
sonunhappy jeg kjøpte edelstener ble overbelastet for dem, mer enn det viste beløpet ble tatt fra bankkontoen min og nivåene jeg låste opp med edelstenene mine vil ikke åpne kinesisk mat og grilling, det er et herlig spill, men ikke når ting som dette skjer
elsker spillet, men edelstener er nødvendig for å kjøpe dem ... det bør tjenes under spillet ...
jeg elsker spillet. så avhengig av det, men diamanter er virkelig måtte få
Få så mange edelstener bare for å gå til neste nivå
Når du har fullført alle nivåene på ett kjøkken, kan du ikke gå til et annet med mindre du betaler for det. Diamantene dine vil være umulig å dekke kostnadene, og du må kjøpe noen gjennom appkjøp.
Ikke installer! Du kan bare spille ett nivå og da må du bruke penger på diamanter for å gi videre. Grådig mf!
Bare spill de første 40 nivåene og vær glad du spilte et utfordrende spill. Prisen for nye nivåer er overvurdert!
Det er et anstendig spill, men tvinger deg til å kjøpe diamanter gjennom kjøp i appen som jeg virkelig ikke setter pris på
Dette spillet er snart tregt.. hver oppgradering trenger mange diamanter med ikke nok måter å tjene på..tvinger deg til å kjøpe dem.. Ikke kast bort tiden din
Jeg hadde det veldig gøy å spille dette spillet, og jeg fullførte min første selvbeherskelse i en enorm spenning for å se den neste selvbeherskelsen, men dessverre, selv om jeg fullførte alle nivåene i den første selvbeherskelsen, kunne jeg ikke åpne den andre selvbeherskelsen. Veldig dårlig ...😡. Som det ville være, må jeg avinstallere det før eller senere på dagen. Vennligst prøv å forbedre spillet .... og en ting til for de som er veldig spente på å åpne nye nivåer , tenk deg om to ganger før du laster ned dette spillet .
Flott spill tar for lang tid å få flere diamanter for å kjøpe en annen restaurant når du prøver å oppgradere
Veldig fint matlagingsspill for jenter, godt designet restaurantapp for jenter, hvor jenter kan servere og lage bakervarer og bake kaker på restaurantkjøkkenet. hvis jeg begynner å spille kan jeg ikke engang slutte med så vanedannende matlagingsspill for jenter
dette spillet er bra. men jeg kan ikke kjøpe edelstener og kan heller ikke låse opp andre nivåer 😴😡 hvordan kunne jeg kjøpe disse edelstenene og låse opp andre nivåer?
Memasak Fest:permainan memasak Arkade mva
For mange feil for meg. Jeg føler at hvert spill burde ha et trykkalternativ i stedet for et draobjekt dit det skal. I dette spillet, når du prøver å legge salat og tomat på en burger, drar du den til burgeren du vil ha, men så faller den på en annen burger. Det er ikke mange alternativer for å tjene edelstener slik at du kan kjøpe produkter.
Lastet akkurat ned spillet. Jeg liker å trykke på elementer for å sende, men dessverre ser det ut til at spillutviklerne har gjort det eksepsjonelt vanskelig å få lilla diamanter for å hjelpe med oppgraderinger i motsetning til noen av dine andre konkurrenter
Når du kommer i gang, gi spillerne flere edelstener – trenger mer forsyninger for å lage mat. La oss jamme! Plukk den opp
Jeg synes det er veldig vanskelig å oppgradere til en annen restaurant. det er virkelig nedslående.
Jeg liker spillet, men det er tregt. Når du må dra mat til kunder fryser de på veien. Vennligst gjør noe med det, det gjør at du mister tiden.
Dette er et bra spill, men det verste i spillet er at når vi må åpne en ny restaurant må vi bruke mye av mynter og diamanter, noe som virkelig er vanskelig å samle diamantene, ellers er det et bra spill
Veldig interessant spill, lett å spille, men tiden som gis til å betjene d kunder er veldig kort. Vær så snill å jobbe i tide
Så langt er det et bra spill. Det er akkurat som alle de andre matlagingsspillene, men en liten forskjell. Det holder interessen min og jeg mister interessen veldig fort...men jeg liker definitivt å spille "Cooking Fest"
Hvert nivå ga de bare 2 edelstener som ikke er nok til å kjøpe ingredienser, oppgradering og nye restauranter. Jeg liker det ikke. Du bør gi 5 perler per nivå ellers kaster vi bort tiden vår. Takk
veldig interessant spill. veldig vanedannende. Elsker matlagingsspill, men mange er ganske like. må være litt annerledes.
sikker!!! veldig avhengig....men det er vanskelig å få tak i edelstenene.....
Sååååååååååååååå kjedelig når du passerer et nivå, du hører bare fyrverkeri og nevnte jeg at det er et tregt spill. Skaperne av dette spillet burde fikse disse feilene
det er for sakte vanskelig å få 3 stjerner og vanskelig å oppgradere, vær så snill å gjøre det morsommere.
kunder oppdaterer for raskt dette til å bremse dem litt
Angry Birds Dream Blast Пъзели krnx
Jeg foreslår at diamanten din skal være enkel å få hvert nivå
det beste spille
Til tross for at selve spillet er fantastisk, er det ett stort problem. DIAMANTER!!!. Er du helt gal? 10 ser på videoer/annonser for 1 perle? For eksempel pan for burger trenger 3. Det betyr 30 videoannonser. Gjør noe.
Det er veldig vanskelig å få diamanter hvis jeg vil se en annonse for å få diamanter, jeg trenger å se 30 annonser ikke kult, men et bra spill ellers
Krev kostbare diamanter for tidlig på oppgraderinger
Appen er morsom så langt. Men her er kickeren: du tvinger folk til å gi anmeldelser, ellers går de ikke lenger. Jeg gir ikke mange anmeldelser fordi jeg ikke er en skikkelig hyggelig person. Jeg forteller det som det er. Jeg forteller deg ikke hva du vil høre. Vil du ha gode anmeldelser? La folk gi dem på sin egen tid. Ikke tving dem til det, ellers vil du sannsynligvis få forferdelige anmeldelser. Endre dette. Lykke til.
Cooking Fest:laro sa pagluluto Arcade bvdj
Spillet er i stand til å gjøre matlaging morsomt selv for de som ikke liker å lage mat